16 februari 2012

Lika barn, leka bäst

Förra året gick jag med i en manga tävling för Wasabi Press. Lika barn, Leka bäst var mitt bidrag, en 11sidig serie som, om än kort, är något jag är väldigt stolt över. Dessvärre vann jag inte, men det kändes bra att få delta i alla fall!!
Milo gör en dag ett stort misstag. Han önskar något fruktansvärt. Elias (Pojken på bilden) ler till honom och säger: Man ska vara försiktig med vad man önskar sig
Milo får lära sig innebörden med orden den hårda vägen.

 
(Sida 3)
 En sida ur serien. Inte helt klar här tyvärr, jag har inte sparat det än det som skickades till tävlingen, så detta är en gammal sparning innan jag gjorde om. 
Förhoppningsvis, om allt går som det ska, kommer den här serien finnas på SPX Stockholm att köpa tillsammans med andra miniserier jag gjort!

Vilka ser jag där?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar